Sommaruppehåll från och med......

Nästa vecka! Jag kommer inte ha något att berätta om utan vi kommer nu att sitta i stugan hela sommar´n!
Den 19 Juni blir det min sista dag på vårterminen för bloggen och då kommer ni att få se ett lååååååångt inlägg med lite om sommarens bröllop!
Imorgon (Söndag den 13 juni) så kommer Tösen ta semester och flytta till örsundsbro för att få slippa allt buller från båtar och bilar kl. 18:30 imorgon avgår resan mot örsundsbro med packning och allt nödvändigt, vi har flyttat buren från östra gräsmattan till västra Gräsmattan och satt golv för att hon ska slippa alla myror som biter henne hela tiden, hon hade väldigt ont förra året av vad jag kan minnas.
Transportburen lånade vi av min Kusin, (igentligen är det Mormors men nu hade min kusin den) En Pet Vogaeur 200, väldigt intressant det där med modeller och färger tycker jag.
Dessa saker kommer hända under sommaren (så ni vet vad jag sysslar med):

Ridläger
Stockholm med mamma
Grilla
Glass
Bad
och Tösen

Jag planerar att sätta igång igen runt 15-17 Augusti!

Många sommarkramar Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0