[Just NU] Återförsäljning tillgänglig!

Nu när våren sakta men säkert börjar komma så kommer jag iaf försöka starta en återförsäljning.
Meningen med det att just du som har säkerhetsögon,garn,virknålar What ever ska kunna synas bättre och läsare som läser denna blogg ska altså direkt kunna köpa dessa saker på en hemsida som hör till denna blogg. (C:Av mig altså!)
Alla får vara med! Huvudsaken är att du har något som du vill sälja, det roligaste är att du blir mera poppis och tjänar altså mera pengar för varje sak du säljer.
Jag hörde att en av mina vänner hade ett sådant här fast med kontorsmaterial (pennor, sudd m.m) och alla som erbjöd varor fick tillsammans 10.000 extra en vanligt.
Detta innebär också att du paketerar,skickar och tar pengarna själv utan trassel! Vi tar bara emot beställningar och skickar de vidare till dig senast tre dagar efter beställning, då du skickar saken till den personen!
Dessa saker för säljas på sidan:
Färdiga Amigurumis
Mönster
Virknålar
Säkerhetsögon
Garn
Maskmarkörer och varvräknare
Ev.Väska till virknålar


För att vara med i årets "Marknad" så skickar du ett mejl till:

[email protected]

Då ska dessa uppgifter vara med i mejlet:

Mejladress.
Ev. hemsideadress
Lista på saker du ska sälja på marknaden
Ev.Bilder (Valfritt)
Och För och Efter namn (Valfritt)

Tillexempel:

[email protected]

linaplinasina.blogg.se
Säkerhetsögon i grönt och blått 12 mm

Vi beräknas att öppna senast inom 4 veckor!
Väl Mött!

Virkelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0