Lööööördag!!! <3 <3 <3

Lördagar är nog den bästa dagen somfinns på hela veckan, man slipper ha ångest till att det är skola dagen efter och sånt, och Goooooodis!
Pappa prata om en överaskning, jag tänkte om det kan vara typ grönan? det är ju premiär för sommarkrysset idag och E.M.D. skulle vara med typ.
Men aja, vi får väl se vart vi tar vägen idag,  igår så åkte jag hit till pappsen igen, och min söta kanin tösen följde med ut på en spring tur ner till stranden och tillbaka och så såg jag på Narnia häxan och lejonet.
Mina amigurumisar fortsätter ploppa upp, förra veckan blev det en fågel och nu får vi se vad som händer här näst.
Jah, ska ni till grönan så får ni väl skrika till!

Puss och kram, Virkelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0